TOSYALI ONLINE

Tosçelik Spiral Boru San. A.Ş Geri Bildirimleri Ele Alma Politikası, 'Müşteri Odaklılık' temel prensibine dayanır.

Müşterilerimizin ihtiyaç ve beklentilerini karşılayacak kalite anlayışı ile sürekli müşteri memnuniyetini sağlamak temel prensibimizdir. Bu doğrultuda, müşterilerimizin her türlü geri bildirimi iyileştirme ve gelişme için bir fırsat olarak görülüp, etkili ve verimli bir şekilde ele alınır.

Tosçelik Spiral Boru San. A.Ş, müşterilerinin şartlarının karşılanıp karşılanmadığını değerlendirilip geri bildirimleri çözüm odaklı ve objektif olarak ele alır. Bunu sağlamak için Tosçelik Spiral Boru San. A.Ş, ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Kalite Yönetim sisteminin tüm gereklilikleri uygulanmaktadır.

Yönetim Kurulu Başkanı